یادداشت مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

 مشارکت حداکثری با دولت مقتدر انقلابی

 مشارکت حداکثری با دولت مقتدر انقلابی
پشتوانه رای مردمی توان دولت ها را تثبیت می کند و دولت انقلابی مقتدر را برای اجرای قوانین شکل می دهد.
کد خبر: ۹۶۱۰۲۰۰
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی یوسفی در یادداشت سیاسی خود نوشت: انتخابات عرصه رقابت برای مدیریت کشور است. در نظام های دمکراسی دنیا رای مردم تاثیر در نحوه اداره کشور دارد، در ایران نظام مردم‌سالاری دینی حاکم که نوعی دمکراسی که مدیریت کشور با رای مردم و منطبق با شرع اداره می شود و ایران اسلامی با جمعیت بالغ بر ۹۰ میلیون نفر هزاران سلایق مختلف با تفکرهای متفاوت برای اداره کشور دارد.

از آنجا که همه مردم نمی توانند در مسند مسئولیت قرار گیرند افرادی را به عنوان وکیل خود برای پیشبرد جمهوریت نظام انتخاب می کنند و برای مدت معین در قانون اساسی مسئولیت ها به آنها واگذار می گردد تا از امانت الهی که توسط مردم در اختیار وی گذاشته شده است پاسداری کند. در امر مسئولیت امورات مردم به افرادی واگذار می شود که در سمت رییس جمهور اجرای قانون اساسی و مصوبات مجلس را به عهده دارد.

در این نوع حکومت که بر پایه مردم‌سالاری اداره می شود مشارکت حداکثری پای صندوق های رای می تواند یک عزم ملی برای کارهای بزرگ فراهم کند. دولت ها با پشتوانه عظیم مردمی در عرصه بین الملل و مسایل داخلی با قدرت بیشتری حرکت کند و در شکستن بن بست های اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و امنیتی و اجتماعی با اقتدار عمل می کند.

انتخابات ریاست جمهوری در ایران بر اساس رای مردم رییس قوه مجریه را تعیین می کند و با توجه به شرایط ایران در منطقه و جنگ تمام عیار جبهه مقاومت با رژیم اشغالگر قدس به سرکردگی آمریکا و ائتلاف ناتو انتخاب دولت پیش رو بسیار حائز اهمیت است که در راستای میدان عمل کند و باور قلبی به میدان داشته باشد و مولفه های قدرت را در راستای منافع کشور در عرصه داخلی و بین المللی به کار گیرد.

همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ آویزان های غرب نمی توانند ظرفیت کشور را ببیند و فعالیت کنند لذا نه تنها آسیب به اقتدار و امنیت کشور در عرصه داخلی و خارجی می زنند بلکه بسیاری از مولفه های قدرت را نابود و کشور را در برابر هجمه های خارجی خلع سلاح خواهند کرد. رئیس جمهوری انتخاب شود که به ظرفیت های داخلی اعتقاد و اعتماد دارد، خط خود را با دشمن مشخص کند و استکبار ستیز باشد در مذاکرات با لبخند دشمن فریب نخورد، منافع کشور را در اولویت قرار دهد و در پیشرفت و آبادانی کشور تلاش جهادی و شبانه روزی داشته باشد.

تبعیت از ولایت فقیه تنها راه رستگاری ملت و دولت ها در ایران اسلامی است، فرامین رهبری در عرصه نظامی امنیت پایدار برای کشور خلق کرده است اگر در حوزه اقتصاد و اصلاح قوانین کشور نیز به دستورات و توصیه های ایشان عمل می شد امروز با اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات معیشتی، اشتغال وتولید رفع شده بود.

دولت آینده باید ایران را تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی، اقتصادی کند و در بحث وزات خارجه پرچم کشور را با قدرت به پیش ببرد لذا حوزه فرهنگ را احیا و تولیدات فرهنگی را در تراز انقلاب و ایران اسلامی تثبیت نماید.

 

حجت الاسلام علی یوسفی_مسوول نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین 

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار